środa, 8 kwietnia 2015

Przenoszę bloga

Jeżeli są tu osoby, które regularnie czytają mojego bloga, to ta informacja jest specjalnie dla was. 
Przenoszę swojego bloga na stronę " pistasja.pl" , która będzie aktywna od jutra.
Blogspot mnie trochę ogranicza i przez to tracę swoją całą motywację.
Na mojej stronie będzie wszystko, a szczególnie blog.
Będzie można również tam znaleźć to co się aktualnie dzieje na moim fp/instagramie lub asku.
Ta strona będzie wielkim ułatwieniem wyszukania informacji o mnie, bo tak jak wspominałam będzie tam wszystko. A szczególnie ułatwi mi pracę.  
Będę próbowała ową stronę jak najbardziej urozmaicić, aby się wam podobała i chętnie ją odwiedzali. 

Hejty typu " przecież jesteś nikim, po co Ci taka strona?" zostawcie dla siebie, ponieważ robię ją przede wszystkim dla własnej wygody, abym miała wszystko w jednym miejscu i pamiętała o regularnych wpisach/zdjęciach na innych stronach społecznościowych. 

Oczywiście też wygląd nie będzie tak bardzo raził w oczy, ponieważ przyznajmy, że teraźniejszy wygląd jest ohydny ;)

A co do mojej strony, mam do niej naprawdę wielkie plany i zamierzam wiele czasu i "poświęceń" w to włożyć, nie zapominajmy o wielu konkursach :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz