niedziela, 5 kwietnia 2015

Motywacja+ reaktywacja

Czy Ty też miewasz chwile,kiedy czujesz się nikim?
Chcielibyście coś zmienić w życiu, ale nie wiecie od czego zacząć?
Czujecie taką straszną pustkę?

Też miewam takie chwile, czasem próbuję zagłuszyć to lektorem z gry,lecz po jakimś czasie to wraca. Łapię doła, aż mnie nosi by zrobić coś pożytecznego, ale nie wiem co.
Te wszystkie emocje jakie mnie w takich chwilach ogarniają są mieszane. Czuje się nikim, ale nie na tyle by coś zmienić, ale też nie wiem od czego zacząć. Zastanawiam się czy w ogóle dla kogoś coś znaczę. Czy w ogóle brak mnie gdziekolwiek byłby dobrym rozwiązaniem, a ja bym tylko grała w przeróżne gry na komputerze, nie próbując zmienić swojego życia na lepsze.

Ale czy warto się nad tym zastanawiać?

Nie warto, tak siedzieć bezczynnie i myśleć nad tym co robić, a czego nie jest bez sensu. Najlepiej od razu wziąć się w garść i chociażby pomóc w czymś mamie. Niby to tylko taki drobiazg, ale ogarnia nas wewnętrzny spokój, że zrobiliśmy coś, co uszczęśliwiło kogoś.

Chcieliście stać się osobą publiczną ale się boicie zdania innych?

Też miałam z tym problem na początku, ale wsparcie zupełnie obcych mi osób dało rezultat. Od stycznia planowałam rozpocząć przygodę z youtube, do tej pory nie mam żadnego filmiku na nim. Nie boję się zdania innych, ponieważ wiem, że pojawi się grupa stałych widzów i hejterów. Lecz mam problemy zrealizowania owych filmików. Powoli to wszystko układam w jedną kupę by mieć na wszystko czas.

Jeżeli coś chcecie zmienić w życiu, to nie tylko zastanawiajcie się jak to zmienić, lecz spróbujcie to zrobić. Marnowanie czasu na te wszystkie przemyślenia jest bez sensu.
Chcesz mieć bloga?
- Załóż go teraz.
 Chcesz robić cosplaye?
- Znajdź postać, którą chcesz cosplayować i zamów potrzebne rzeczy do wykonania.
Chcesz mieć dobre oceny w szkole?
-Idź sie uczyć, bo same oceny z siebie nie przyjdą.


Ja tak samo postanowiłam, miałam taką pustkę. Chciałam coś zmienić, dlatego reaktywuje bloga. Niedługo zmieni się wygląd,bo tej jest okropny i uprzedzam, że zdjęć nie będzie tu się dużo pojawiać. Od tego mam fanpage,aska i instagrama. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz