środa, 20 sierpnia 2014

B6 + duuuużo zdjęc

Siemkaa :D



Dzisiaj ocenie konwent na którym byłam 15-17 sierpnia. Odbywał się on w Krakowie w szkole,o ile się nie mylę, było to gimnazjum.
Szkoła była bardzo duża,ja się nawet w niej zgubiłam,ale pomimo tak wielkiej szkoły brakowało miejsca do spania. Było bardzo dużo ludzi,a wszystkie miejsca były już zajęte.
Nie pasowało mi również to,że stołówka była od 8 do 1. 
Niby długo,ale wiadomo,że to konwent i w nocy się nie śpi.A jak się chciało zjeśc coś ciepłego,to została tylko zupka chińska,a gdy nie miało się nic do jedzenia,to wtedy chodzisz całą noc głodny i szukasz jedzenia u innych ludzi.
Są i plusy :D 
Ludzie,wszyscy mili,pozytywnie nastawieni i łatwo się dało dogadac. Atrakcje też były całkiem spoko.Ja wiekszośc konwentu spędziłam w OSUroomie,chociaż nie gram w osu xD
Na stołówce jedzenie nie było drogie i można było się tam najeśc.
W toaletach był zawsze papier i zdarzyło się też mydło. :D
Z łatwością znalazłam też miejsce by podładowac telefon.Ochrona  była dobra,nie wypuszczali w nocy nikogo,więc nie było żadnych " niespodzianek". 
Przeszukiwali plecaki,aby nikt alkoholu nie wnosił.Ogółem konwent był bardzo dobry.Nawet zyska miano najlepszego na jakim byłam.


Ocena-9/10Tutaj relacja z konwentu, którą wspólnie nagraliśmy.


No i zdjęcia...







5 komentarzy:

  1. Genialne cosplaye ! :) obserwuję do siebie na bloga http://maniacbeauty.blogspot.com/
    oraz na fanpage, gdzie raz miałam przyjemność fotografować cosplay Kagami ! https://www.facebook.com/Psaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyglądasz!świetne zdjęcia !

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

    Bardzo proszę o wsparcie w postaci klikania, odwdzięczę się komentarzem lub klikaniem :) jeśli poklikałaś napisz w komentarzu na blogu, ale proszę o uczciwość, bo wszystko można sprawdzić ;)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/08/my-choice-is-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądałaś. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń